Pages

Gelukkig nieuwjaar

Het afgelopen jaar is omgevlogen. Een fotografisch gezien mooi jaar, met vele hoogtepunten. Met name de Noorwegen reis was weer fantastisch. En de tweede helft van het jaar heb ik ook enkele platen gemaakt waar ik uitermate tevreden over ben. Voor het nieuwe jaar staat er weer van alles op stapel. Mijn fotografisch project over het Haaksbergerveen moet dit jaar uitgewerkt worden, ik wil mijn fotografie flink verdiepen en proberen om een wat eigen style op te bouwen. Daarnaast ga ik komend jaar mijn fotowerk onder brengen bij het natuurfoto stockburo "Buiten-Beeld" dat mijn fotowerk geaccepteerd heeft. Daar heb ik ook veel zin in. En uiteraard gaat mijn weblog en website verder met nieuwe foto's en verhalen. Ik hoop dat u hier het komende jaar weer veel plezier aan zult beleven en ik wens u allen een gezond, succesvol en vooral natuurfotografisch een fantastisch jaar.

Jan


Geen opmerkingen: