Pages

Noorwegen special

Vorige week hadden we bij mijn fotoclub Natuurfocus een avond waarbij de leden een korte presentatie konden geven in de vorm van een video/diashow op muziek. Uiteraard doe ik aan dit soort avonden ook graag mee, aangezien ik binnen de club zo ongeveer de aanstichter ben van dit soort clubavonden. Vorig jaar heb ik op een clubavond een lezing gegeven hoe je zo'n show in elkaar zet en hoe je er diverse effekten in kunt verwerken. Dit sloeg zo goed aan dat vele leden nu dit soort shows kunnen maken. En het is vreselijk leuk om te maken en te vertonen. Ik heb een compilatie gemaakt van de landschappen van Noorwegen, alle foto's zijn in twee zomervakanties in dit schitterende land gemaakt. Hier het resultaat :

Noorse landschappen from Jan Dolfing on Vimeo. Fotogroet Jan

1 opmerking:

Jowan zei

Knappe impressie van Noorwegen. De vakantiekriebels weet je wel over te brengen! Noorwegen staat nu extra hoog op het lijstje.